Cennik
Ceny naszych usług negocjujemy indywidualnie z każdym klientem, biorąc pod uwagę następujące czynniki:
- rodzaj prowadzonej działalności
- ilość dokumentów księgowych w miesiącu
- ilość i rodzaj ewidencji (podatkowych, ksiąg, specjalnych, środków trwałych itp.)
- liczba współwłaścicieli i zatrudnionych pracowników
- inne zagadnienia mające wpływ na pracochłonność obsługi jak np. delegacje, różnice kursowe, późne przekazywanie dokumentów do biura itp.
- zakres prac dodatkowych - sporządzenie rocznego sprawozdania, bilansu, rachunku zysków i strat.
Ceny orientacyjne
- Księga handlowa w zależności od ilości dokumentów
ilość dokumentów |
do 50 |
do 100 |
do 200 |
powyżej 200 |
cena |
1000 zł |
1500 zł |
2000 zł |
indywidualna wycena |
- Podatkowa książka przychodów i rozchodów z VAT w zależności od ilości dokumentów
Poniższe ceny obejmują:
- zamknięcie ksiąg
- sporządzenie deklaracji VAT-7
- prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia
- obsługę kadrowo-płacową do 5 pracowników - powyżej 5 pracowników (20 zł/osoba)
ilość dokumentów |
do 10 |
do 10-30 |
powyżej 30 |
cena |
150 zł |
200 zł |
za każdy dokument 1,50zł |
- Usługi dodatkowe
- sporządzenie deklaracji statystycznych GUS (50 zł/szt.)
- sporządzenie deklaracji PIT-36, PIT-36L, PIT-37 (100 zł/szt.)
- sporządzenie bilansu i rachunku zysków i strat (200-350 zł/szt.)
- sporządzenie rozliczenia rocznego i bilansu spółki (1000 zł/komplet)
- opracowanie polityki rachunkowości (300-1000 zł)
- wnioski i pisma do US, ZUS, banku dodatkowo płatne (min. 100 zł za wniosek, 30 zł za pismo)
- dwie konsultacje telefoniczne uwzględnione w cenie ryczałtu, powyżej dwóch, każda konsultacja płatna (20 zł)